Ընտրեք ցուցադրվող լեզուն

Իր ստեղծման ժամանակ Sky-ն ասել է, որ Halo-ի նպատակն է «կառուցել հյուրընկալ համայնք կին երկրպագուների համար՝ պատահական, թե նվիրված, զվարճալի, թրենդային և առնչվող բովանդակության միջոցով»:

Այդ բովանդակությունը ներառում էր TikTok-ի մեկ գրառում՝ հղում անելով Ֆորմուլա 1-ի սկանդալին, որը վերնագրված էր «2008 Crashgate-ի բացատրությունը աղջիկների լեզվով», գրված վարդագույն փայլուն տեքստով՝ եղունգների լաք վարդագույն էմոջիների կողքին:

Մեկ այլ հրապարակում տեսավ «Մանչեսթեր Սիթիի» խաղացողներ Ռայան Չերկիի և Էրլինգ Հալանդի մի տեսանյութ, որոնք միավորվում էին, որպեսզի վերջինս գոլ խփի «Բորնմութին»՝ հաշվի առնելով «Ինչպես հարվածում է matcha + hot girl walk combo կոմբինատը» վերնագրով:

Հեռուստադիտողները պնդում էին, որ գրառումները «մանկական» էին և խաթարում էին վերջին մի քանի տարիների ընթացքում կանանց սպորտը ուշադրության կենտրոնում դնելու աշխատանքը: «Մեկ քայլ առաջ, 50 տարի ետ», - ասաց մի մարդ։

GirlsontheBall-ը՝ կանանց ֆուտբոլը լուսաբանող նշանավոր հարթակը, բարձրաձայնեց իր վրդովմունքը X-ում ասելով, որ իրենք չէին կարող «պատկերացնել, որ սա այն է, ինչ ուզում են կին մարզասերները»:

«Շատ մտքեր ունեմ, որոնց ես կհասնեմ, երբ գրելու սարի տակ չեմ, բայց միայն կարող եմ հարցնել, թե ինչու՞: Բրենդինգը (մի օր կարո՞ ղ ենք, խնդրում եմ, անցնել վարդագույն/դեղձի փուլը?! ), նախադրյալը, պատճենը…»:

«Այնքան նվաստացուցիչ: Կանանց համար անմխիթար սպորտային ալիք ստեղծելն անհավատալի սեքսիստական ​​է: Անհավատալի է, որ այն հաստատվել է, և որ այն դեռ կենդանի է», - ասացին նրանք:

Մինչ հեռուստաալիքը ուղղված էր կանանց, սպորտի աստղերից շատերը, որոնք ներկայացված էին նրա գրառումներում, տղամարդիկ էին:

«Մենք լսեցինք: Մենք դա ճիշտ չհասկացանք: Արդյունքում մենք դադարեցնում ենք բոլոր գործունեությունը այս հաշվի վրա: Մենք սովորում ենք և հավատարիմ ենք մնում, ինչպես երբևէ, ստեղծելու այնպիսի տարածքներ, որտեղ երկրպագուները կզգան ներգրավված և ոգեշնչված»: